Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések – köztük Dunaföldvár is – az E-önkormányzat portálon keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat. A TÁJÉKOZTATÓ bemutatja a szolgáltatás általános elemeit, igénybevételének feltételeit, a táblázat pedig az elektronikus űrlap kitöltésével KEZDEMÉNYEZHETŐ ELJÁRÁSOKAT.
Az E-önkormányzat portál elérhető az alábbi címek bármelyikén
https://eonkormanyzat.gov.hu
https://e-onkormanyzat.gov.hu
https://ohp.asp.lgov.hu
illetve az önkormányzat honlapján található, alábbi bannerre kattintva:
Az elektronikusan intézhető ügyek listája megtekinthető ITT.
Hasznos tudnivalók az E-Ügyintézéshez
Rendelkezési Nyilvántattás (RNY) regisztrációs tájékoztatója
Mi a Rendelkezési Nyilvántartás?
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Tájékoztatás ügyfél tárhelyére érkező űrlapmásolat kezeléséről
Kiegészítés (2020.03.11):
Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.
A https://e-onkormanyzat.gov.huoldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.
Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.
Kisfilmek a szolgáltatásokról:
Önkormányzati ügyintézés – 1. Önkormányzati ügyintézés – 2.