Dunaföldvár Város Önkormányzatának ASP központhoz való csatlakozása" - KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00871
Projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-00871
Elnyert támogatás összege: 7 000 000
Támogatás mértéke: 100%
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2018. június 30.
A pályázati felhívás az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek végrehajtását támogatja az önkormányzatok számára nyújtott csatlakozási források biztosításával. Célja az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése országos szinten, az egyes települési önkormányzatok az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozásának megvalósításával.
1. Eszközök beszerzése
A Hivatal infrastruktúrája MS Windows környezeten és WEB alapú szolgáltatásokon alapul. Az ASP rendszerrel való kapcsolat és annak használatához szükséges feltételt és szempontot szükséges figyelembe venni. A projekt megvalósítása során munkaállomás, szünetmentes tápegység, kártyaolvasó, valamint iratok nyomtatására alkalmas eszköz kerültek beszerzésre.
2. Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása
Az ASP rendszerrel való kapcsolat kialakítása a Hivatal folyamatszervezési-, ügyviteli tevékenységére is hatással lesz. A hatékony és folyamatos működéshez a szabályozási, informatikai biztonsági feladatok átvizsgálása válik szükségessé. Az ezzel kapcsolatos utasítások, belső működési szabályozások, a Hivatal egyedi iratkezelési szabályzatának, valamint informatikai biztonsági szabályzatának, előírásainak átdolgozása, módosítása szükséges.
3. Önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása
Az önkormányzat elektronikus ügyintézési folyamatának bővítésére került sor az iratkezelő és adórendszer tekintetében. Az Iratkezelő rendszer Hivatalkapu és ügyfélkapu használatának bővítése, ügyfélszolgálat tevékenységének kiszélesítése, gyorsítása, mérhetősége válik szükségessé.
4. Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja
Az Adó, Gazdálkodási, Iratkezelő, Ingatlan vagyonkataszter, Ipar és kereskedelem rendszerek működéséhez adatmigráció, adatbetöltés szükséges: a csatlakozási folyamat során az önkormányzatnak a korábbi nyilvántartásokból az előre egyeztetett adatstruktúra és tartalom alapján kell a feladatot elvégezni. A megvalósítás során adattisztítás szükséges.
5. Tesztelés, élesítés
Az ASP önkormányzati szervezethez történő adaptálása, és a rendszerhez való kapcsolódás tesztelése megtörténik. Tesztelési tervet készít, melyben modellezni és kezelni kell a felmerülő eseteket. A vizsgálat mind az adatokra, mind a folyamatokra, sebességekre, mind a visszajelzések reális ellenőrizhetőségére ki terjed.
A projekt megvalósítása 2018. június 30-ig tart.
A projekt megvalósításához megítélt támogatási összeg: 7 000 000 Ft.
A támogatás intenzitása: 100%
Dunaföldvár Város Önkormányzata
7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.
Tel.: 06-75-541-550, e-mail: [javascript protected email address]