Tájékoztatás igazgatási szünetről a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban
Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal 7020 Dunaföldvár Kossuth Lajos utca 2. * 7020 Dunaföldvár Pf. 23. ( 75/541-550 ) 75/541-551 |
Ügyiratszám: DFV/297-3/2024.
Tisztelt Lakosság!
Dunaföldvár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 7.§ (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján a 13/2024. (I.30.) KT határozattal úgy döntött, hogy a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban 2024. december 27. és 2025. január 1. között igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadást nem tart.
A Törvény rendelkezései alapján az alábbiakra hívom fel a figyelmet:
- Az igazgatási szünet ideje alatt nem kell biztosítani az elektronikus ügyintézés kertében a hivatali tárhelyre érkezett üzenetek átvételét.
- Amennyiben a mező- és erdőgazdasági földek forgalmáról szóló 2013. évi CXXII. törvény (a továbbiakban: Földforgalmi tv.) 21. § (3) bekezdése vagy a Földforgalmi tv. 49. § (3) bekezdése szerinti jognyilatkozat megtételére nyitva álló határidő utolsó napja olyan nap, amely az igazgatási szünet idejére esik, akkor
- a jognyilatkozatok benyújtásának határideje az igazgatási szünetet követő első munkanapig meghosszabbodik, és
- a jegyző által a közzétételre kerülő szerződésen megjelölt, az elővásárlási vagy az előhaszonbérleti jog gyakorlására nyitva álló határidő az a) pontban meghatározott esetben nem alkalmazható.
- Az ügyintézési határidőbe nem számít bele az igazgatási szünet időtartama a Törvény 7.§ (4) bekezdésében foglaltak szerint.
Kérem ügyintézésük során a fentiek figyelembe vételét!
Megértésüket előre is köszönöm!
Dunaföldvár, 2024. október 29.
Tisztelettel:
dr. Boldoczki Krisztina s.k.
jegyző