Pályázati felhívás intézményvezető munkakör betöltésére

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat és Alapszolgáltatási Központ

 INTÉZMÉNYVEZETŐ

  munkakör betöltésére

Tevékenységi kör (ellátandó feladat):

Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat és Alapszolgáltatási KözpontAlapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában foglalt tevékenységi körbe tartozó feladatok vezetői ellátása, irányítása, ellenőrzése, az intézmény szakszerű, törvényes, költséghatékony működtetése, a fenntartó által rendelkezésre bocsátott eszközök tőle elvárható gondossággal való kezelése, a munkáltatói jogok gyakorlása, az intézmény teljes jogkörű képviselete, zavartalan működésének, színvonalas szakmai munkájának szervezése, döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet a jogszabály nem utal más hatáskörébe. Az intézmény szolgáltatási tevékenysége kiterjed: házi segítségnyújtás, tanyagondnoki szolgálat, szociális étkeztetés, nappali szociális ellátás, család- és gyermekjóléti szolgálat. A vezetői megbízás 5 évre szól.

Betöltendő állás szakmacsoportja: szociális és gyámügy

FEOR besorolás:                                         1324 Szociális tevékenységet folytató egység

                                                                       vezetője

Betöltendő állás jogviszonya:                      közalkalmazotti  jogviszony (Kjt.)

Foglalkoztatás időtartama:                         határozatlan

Munkaideje:                                                 40 óra

Munkarendje:                                              általános

Foglalkoztatás formája:                              teljes munkaidő

Vezetői megbízás időtartama:                     5 év, 2025.06.01-től 2030.05.31-ig  

A munkavégzés helye:                                 Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat

                                                                       és Alapszolgáltatási Központ

                                   Tolna Vármegye

                                   7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 14.

 

Álláshirdető szervezet bemutatása: a pályázat kiírója Dunaföldvár Város Önkormányzata

(7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.) ellátja a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény és a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény szerinti fenntartói feladatokat.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok előírásai az irányadók.

A munkáltatóval kapcsolatban további információ a https://dunafoldvar.huoldalon található.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező személy, illetve bevándorolt vagy letelepedett.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • Egészségügyi alkalmasság.
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

Elvárt végzettség/képesítés:

  • Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (BSC vagy BA), Szociális gondoskodás, Főiskola vagy Egyetemi végzettség

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama: 5 év.

Elvárt vezetői tapasztalat időtartama: 5 év.

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • Főiskola vagy egyetemi végzettség.
  • A 257/2000.(XII.26.) Korm rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.
  • A személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésének feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében, valamint a 15/1998.(IV.30.) NM rendelet 2. melléklet I/1. pontja szerint előírt az intézményvezető tekintetében meghatározott szakirányú szakképzettség.
  • Vezetőképzés igazolása, vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy az 1/2000.(I.7.) SzCsM rendelet 6. § (6) bekezdése alapján a vezetőképzést teljesíti.
  • Nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.
  • Nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt.
  • A Kjt. 20/B § (2) bekezdése alapján magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Következetesség, kiszámíthatóság.
  • Cél- és feladat-orientáltság.
  • Döntési képesség, felelősségvállalás.
  • Kommunikációs készség.
  • Konfliktus-kezelés, érdekérvényesítés.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz.
  • Az intézmény vezetésére vonatkozó szakmai program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket.
  • Szakképzettséget igazoló okirat másolata.
  • A vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezető képzéséről szóló 25/2017.(X.18.) EMMI rendeletben meghatározott  vezetői képzés teljesítésének igazolása vagy nyilatkozat a teljesítésre vonatkozó kötelezettségvállalásról, illetve annak igazolása, hogy a vezetőképzésben való részvételi kötelezettség rá nem vonatkozik.
  • A 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat igazolása (munkáltatói igazolás).
  • Három hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
     
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy
  • a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással

     összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

  • a pályázatát elbíráló üléseken kívánja-e zárt ülés tartását,
  • hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez),
  • a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
  • vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.

A pályázat benyújtásának határideje:                   2025. február 10.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton, zárt borítékban, a pályázatnak  Dunaföldvár Város Önkormányzata címére történő megküldésével (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.), vagy
  • személyesen a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Titkárságán (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2., emelet 4. számú iroda) benyújtva, vagy
  • a KÖZSZOLGÁLLÁS portálon keresztül elektronikusan.

Postai úton és személyesen történő benyújtás esetén, kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó nevét és a munkakör megnevezését: „Intézményvezető”.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Zsolt polgármester nyújt a 75/541-553 telefonszámon, munkanapokon 8 – 16 óra között.

A pályázat elbírálásának módja:

A pályázati feltételeknek megfelelő pályázókat Dunaföldvár Város Önkormányzata Képviselő-testületének   235/2024. (XII.10.) KT határozatával létrehozott eseti bizottság hallgatja meg, majd a bizottság javaslatának ismeretében a képviselő-testület dönt a vezetői megbízásról. A sikertelenül, illetőleg érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül.

A képviselő-testület fenntartja azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse.

A pályázat elbírálásának határideje:                     2025. május 31.
 

A pályázati kiírás közzétételének helye:   

  • https://dunafoldvar.hu
  • helyben szokásos módon (Önkormányzat hirdető táblája)
  • kábeltévé hirdetményei között,
  • az önkormányzat facebook oldalán,
  • KÖZSZOLGÁLLÁS portál.

Az állás tervezett betöltésének időpontja:             2025. június 1.

Publikálás tervezett időpontja:                               2025. január 10.

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
Dunafoldvar
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k
_gat_gtag_
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások