Pályázati felhívás intézményvezető munkakör betöltésére
ÁLLÁSPÁLYÁZAT
Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat és Alapszolgáltatási Központ
INTÉZMÉNYVEZETŐ
munkakör betöltésére
Tevékenységi kör (ellátandó feladat):
Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat és Alapszolgáltatási KözpontAlapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában foglalt tevékenységi körbe tartozó feladatok vezetői ellátása, irányítása, ellenőrzése, az intézmény szakszerű, törvényes, költséghatékony működtetése, a fenntartó által rendelkezésre bocsátott eszközök tőle elvárható gondossággal való kezelése, a munkáltatói jogok gyakorlása, az intézmény teljes jogkörű képviselete, zavartalan működésének, színvonalas szakmai munkájának szervezése, döntéshozatal az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet a jogszabály nem utal más hatáskörébe. Az intézmény szolgáltatási tevékenysége kiterjed: házi segítségnyújtás, tanyagondnoki szolgálat, szociális étkeztetés, nappali szociális ellátás, család- és gyermekjóléti szolgálat. A vezetői megbízás 5 évre szól.
Betöltendő állás szakmacsoportja: szociális és gyámügy
FEOR besorolás: 1324 Szociális tevékenységet folytató egység
vezetője
Betöltendő állás jogviszonya: közalkalmazotti jogviszony (Kjt.)
Foglalkoztatás időtartama: határozatlan
Munkaideje: 40 óra
Munkarendje: általános
Foglalkoztatás formája: teljes munkaidő
Vezetői megbízás időtartama: 5 év, 2025.06.01-től 2030.05.31-ig
A munkavégzés helye: Dunaföldvár Család- és Gyermekjóléti Szolgálat
és Alapszolgáltatási Központ
Tolna Vármegye
7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 14.
Álláshirdető szervezet bemutatása: a pályázat kiírója Dunaföldvár Város Önkormányzata
(7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.) ellátja a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény és a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény szerinti fenntartói feladatokat.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok előírásai az irányadók.
A munkáltatóval kapcsolatban további információ a https://dunafoldvar.huoldalon található.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező személy, illetve bevándorolt vagy letelepedett.
- Cselekvőképesség.
- Büntetlen előélet.
- Egészségügyi alkalmasság.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (BSC vagy BA), Szociális gondoskodás, Főiskola vagy Egyetemi végzettség
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama: 5 év.
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama: 5 év.
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- Főiskola vagy egyetemi végzettség.
- A 257/2000.(XII.26.) Korm rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.
- A személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésének feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében, valamint a 15/1998.(IV.30.) NM rendelet 2. melléklet I/1. pontja szerint előírt az intézményvezető tekintetében meghatározott szakirányú szakképzettség.
- Vezetőképzés igazolása, vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy az 1/2000.(I.7.) SzCsM rendelet 6. § (6) bekezdése alapján a vezetőképzést teljesíti.
- Nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt.
- Nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt.
- A Kjt. 20/B § (2) bekezdése alapján magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Következetesség, kiszámíthatóság.
- Cél- és feladat-orientáltság.
- Döntési képesség, felelősségvállalás.
- Kommunikációs készség.
- Konfliktus-kezelés, érdekérvényesítés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz.
- Az intézmény vezetésére vonatkozó szakmai program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket.
- Szakképzettséget igazoló okirat másolata.
- A vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezető képzéséről szóló 25/2017.(X.18.) EMMI rendeletben meghatározott vezetői képzés teljesítésének igazolása vagy nyilatkozat a teljesítésre vonatkozó kötelezettségvállalásról, illetve annak igazolása, hogy a vezetőképzésben való részvételi kötelezettség rá nem vonatkozik.
- A 257/2000.(XII.26.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdésben foglaltak szerinti legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat igazolása (munkáltatói igazolás).
- Három hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közalkalmazotti jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy
- a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással
összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázatát elbíráló üléseken kívánja-e zárt ülés tartását,
- hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel közléséhez),
- a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
- vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 10.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton, zárt borítékban, a pályázatnak Dunaföldvár Város Önkormányzata címére történő megküldésével (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.), vagy
- személyesen a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Titkárságán (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2., emelet 4. számú iroda) benyújtva, vagy
- a KÖZSZOLGÁLLÁS portálon keresztül elektronikusan.
Postai úton és személyesen történő benyújtás esetén, kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó nevét és a munkakör megnevezését: „Intézményvezető”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Zsolt polgármester nyújt a 75/541-553 telefonszámon, munkanapokon 8 – 16 óra között.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázati feltételeknek megfelelő pályázókat Dunaföldvár Város Önkormányzata Képviselő-testületének 235/2024. (XII.10.) KT határozatával létrehozott eseti bizottság hallgatja meg, majd a bizottság javaslatának ismeretében a képviselő-testület dönt a vezetői megbízásról. A sikertelenül, illetőleg érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül.
A képviselő-testület fenntartja azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 31.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
- https://dunafoldvar.hu
- helyben szokásos módon (Önkormányzat hirdető táblája)
- kábeltévé hirdetményei között,
- az önkormányzat facebook oldalán,
- KÖZSZOLGÁLLÁS portál.
Az állás tervezett betöltésének időpontja: 2025. június 1.
Publikálás tervezett időpontja: 2025. január 10.