Felhívás civil szervezetek számára támogatás igénylésére

 

Dunaföldvár Város

Önkormányzata

 

Székhely: 7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.                              Levelezési cím: 7021 Dunaföldvár, Pf.: 23.

Tel.: 75/541-550                                                                                                              e-mail: [javascript protected email address]

F E L H Í V Á S

CIVIL SZERVEZETEK SZÁMÁRA TÁMOGATÁS IGÉNYLÉSÉRE

 

Az államháztartáson kívüli források átvételéről és az önkormányzat által államháztartáson kívülre nyújtott támogatásokról szóló 23/2023.(IX.29.) önkormányzati rendelet (a továbbiakban: rendelet) szabályozza a pályázat benyújtásának feltételeit és a kötelezően kitöltendő mellékleteket (1. sz. melléklet, 2. sz. melléklet,3. sz. melléklet), melyek a www.dunafoldvar.hu honlapon a Polgármesteri Hivatal/Nyomtatványok, Ügymenetek menüpont alatt megtalálhatók.

 

Azon civil szervezetek, akik 2024. évben önkormányzati támogatásban részesültek, újabb igénylést csak akkor nyújthatnak be, ha a korábbi támogatás felhasználásáról legkésőbb 2025. január 31-ig részletesen, arendeletben foglaltak szerint elszámoltak a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal felé.

 

A civil szervezetek támogatására elkülönített támogatási keret felosztásáról a 2025. évi költségvetés hatálybalépését követően dönt a Képviselő-testület Humán és Ügyrendi Bizottsága saját hatáskörben. A keret terhére dönt a Képviselő-testület az alapítványi forrás átadásáról.

 

A pályázatok benyújtási határideje: 2025. január 31.

 

Tájékoztatom Önöket, hogy a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban 2024. december 27. és 2025. január 01. között (2 munkanap) igazgatási szünet lesz.

 

A jövőben csak olyan pályázati adatlapokat fogad be az Önkormányzat, melyekhez csatolták a rendeletben rögzített mellékleteket, továbbá hiánytalanul kerültek kitöltésre.

 

A pályázati adatlapot a benyújtási határidőn belül a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos u. 2.) Titkárságán vagy postai úton lehet benyújtani.

 

A pályázattal kapcsolatban részletes tájékoztatást dr. Lóki-Sánta Renáta koordinációs ügyintéző nyújt a 0675/541-550/125 telefonszámon, vagy e-mail-en keresztül ([javascript protected email address]).

 

 

Dunaföldvár, 2024. november 21.

 

                                                                                               Horváth Zsolt s.k.

                                                                                                 polgármester

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
Dunafoldvar
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k
_gat_gtag_
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások