Felhívás civil szervezetek számára elszámolási kötelezettség teljesítéséről

 

Dunaföldvár Város

Önkormányzata

 

Székhely: 7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.                              Levelezési cím: 7021 Dunaföldvár, Pf.: 23.

Tel.: 75/541-550                                                                                                              e-mail: [javascript protected email address]

FELHÍVÁS CIVIL SZERVEZETEK SZÁMÁRA

 ELSZÁMOLÁSI KÖTELEZETTSÉG TELJESÍTÉSÉRŐL

 

Tájékoztatom azon Civil szervezetek vezetőit, akik 2024. évben önkormányzati támogatásban részesültek (ide értve a képviselői tiszteletdíjak és a képviselői keret felajánlást is), hogy 2025-ben önkormányzati támogatásban csak azon szervezetek részesülhetnek, akik a támogatási összegekkel 2025. január 31. napjáig részletesen, számlamásolatokkal Az államháztartáson kívüli források átvételéről és az önkormányzat által államháztartáson kívülre nyújtott támogatásokról szóló 23/2023.(IX.29.) önkormányzati rendeletben (a továbbiakban: rendelet) meghatározott feltételek szerint, a szükséges formanyomtatványon elszámoltak.

 

A nyújtott vissza nem térítendő támogatást a tárgyévben, azaz 2024. december 31-ig lehet felhasználni (vagy a megállapodásban foglalt határidő szerint).

 

Azon szervezeteknek is elszámolási kötelezettsége van a 2024. évi támogatási összegekkel, akik 2025. évben nem kívánnak pályázatot benyújtani.

 

Az elszámoláshoz szükséges elszámoló lapot (a rendelet 4. sz. melléklete) és az átláthatósági nyilatkozatot (rendelet 3. sz. melléklete) a www.dunafoldvar.hu oldalon a Polgármesteri Hivatal/Nyomtatványok, Ügymenetek, menüpont alatt megtalálják, de igény szerint emailban is továbbítjuk Önöknek.

 

Az elszámolási kötelezettség teljesítésének határideje: 2025. január 31.

 

Tájékoztatom Önöket, hogy a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban 2024. december 27. és 2025. január 01. között (2 munkanap) igazgatási szünet lesz.

 

Az elszámolást határidőn belül a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.) Titkárságán vagy postán feladva kell benyújtani.

 

Az elszámolással kapcsolatban részletes tájékoztatást dr. Lóki-Sánta Renáta koordinációs ügyintéző nyújt a 0675/541-550/125 telefonszámon, vagy e-mail-en keresztül ([javascript protected email address]).

 

Dunaföldvár, 2024. november 21.

  Horváth Zsolt s.k.

     polgármester

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
Dunafoldvar
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k
_gat_gtag_
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások