Álláspályázat Jegyzői munkakör betöltésére a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

 

Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal

 

JEGYZŐ

munkakör betöltésére

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladat):

A Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal vezetése. Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (1)-(3) bekezdésében és egyéb jogszabályokban meghatározott jegyzői feladatok és hatáskörök ellátása, munkáltatói jogok gyakorlása a hivatal köztisztviselői vonatkozásában. A jegyző szakmailag felelős a hivatal működéséért és ellátja a polgármester által meghatározott feladatokat, kiadja a döntések megvalósítása érdekében szükséges utasításokat, ellenőrzi azok végrehajtását. Felel a települési és nemzetiségi önkormányzat törvényes működéséért. Ellátja a települési és nemzetiségi képviselő-testület és bizottságaik működésével kapcsolatos feladatokat. A Helyi Választási Iroda vezetője.

A vezetése alá 24 köztisztviselői álláshely tartozik.

 

Betöltendő állás szakmacsoportja:             jogi

FEOR besorolás:                                                     1123 Helyi önkormányzat kinevezett

                                                                                  vezetője

Betöltendő állás munkakörének szakterülete:      hatósági jogalkalmazási

Betöltendő állás jogviszonya:                                 közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás időtartama:                                     határozatlan

                                                                                  6 hónap próbaidő kikötésével

Munkaideje:                                                             40 óra

Munkarendje:                                                          általános

Foglalkoztatás formája:                                          teljes munkaidő

A munkavégzés helye:                                             Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal

                                               7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.

 

 

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:

 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.), az Önkormányzat 2024. évi költségvetéséről szóló 4/2024. (II.29.) önkormányzati rendelet, és a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának hatályos rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
  • Büntetlen előélet.

Elvárt végzettség/képesítés:

  • igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
  • jogi, vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés.

 

Elvárt szakmai tapasztalat időtartama:     2 év

 

Elvárt vezetői tapasztalat időtartama:       2 év

 

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • Felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete.
  • Egészségügyi alkalmasság.

A pályázat elbírálása során előnyt jelent:

  • ASP, LocLex szakrendszerek ismerete.
  • Hazai és Európai Uniós pályázatok lebonyolításának koordinálásában szerzett tapasztalat.
  • Jegyzői/aljegyzői tapasztalat.
  • Választási eljárásokban való részvétel, helyi választási iroda vezetése vagy tagsága.
  • Nemzetiségi önkormányzat működésében való jártasság.
  • Közbeszerzési eljárások lebonyolításában szerzett jártasság.

 

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • Következetesség, kiszámíthatóság.
  • Rendszerszemlélet, lényeglátás.
  • Döntési képesség, felelősségvállalás.
  • Kommunikációs készség.
  • Konfliktus-kezelés, érdekérvényesítés.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Szakmai önéletrajz /a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerint/.
  • Motivációs levél (kézzel írott).
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közszolgálati jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
  • Képzettséget, végzettséget igazoló okiratok másolata.
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy
  • a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással

     összefüggő kezeléséhez hozzájárul,

  • hozzájárul a teljes pályázati anyagának harmadik személlyel közléséhez, betekintéshez,
  • vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.

 

A pályázat benyújtásának határideje:                   2024. október 31.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton, zárt borítékban, a pályázatnak a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.), vagy
  • személyesen a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Titkárságán (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2., emelet 4. számú iroda) benyújtva, vagy
  • a KÖZSZOLGÁLLÁS portálon keresztül elektronikusan.

 

Postai úton és személyesen történő benyújtás esetén, kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó nevét és a munkakör megnevezését: „Jegyző”.

 

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Zsolt polgármester nyújt a 75/541-553 telefonszámon, munkanapokon 8 – 16 óra között.

A munkáltatóval kapcsolatban további információ a https://dunafoldvar.huoldalon található.

 

 

 

A pályázat elbírálásának módja:

Az érvényes pályázatokról a polgármester dönt. A pályázat kizárólag akkor érvényes, ha a pályamunka az összes tartalmi és formai követelményeknek egyaránt megfelel. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. Személyes meghallgatásra kerül sor a pályázati feltételeknek teljesen megfelelő pályázatok esetén.

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 62/A. §-ban foglalt kivétellel,  6 hónap próbaidő kerül kikötésre.

A sikertelenül, illetőleg érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül.

A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

 

A pályázat elbírálásának határideje:                     2024. november 8.

 

A pályázati kiírás közzétételének helye:   

  • https://dunafoldvar.hu,
  • helyben szokásos módon (Önkormányzat hirdető táblája),
  • kábeltévé hirdetményei között,
  • az önkormányzat Facebook oldalán,
  • KÖZSZOLGÁLLÁS portál.

 

Az állás tervezett betöltésének időpontja:             2025. január 1.

 

 

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
Dunafoldvar
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k
_gat_gtag_
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások