Álláspályázat Jegyzői munkakör betöltésére a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatalban
ÁLLÁSPÁLYÁZAT
Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal
JEGYZŐ
munkakör betöltésére
Tevékenységi kör (ellátandó feladat):
A Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal vezetése. Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (1)-(3) bekezdésében és egyéb jogszabályokban meghatározott jegyzői feladatok és hatáskörök ellátása, munkáltatói jogok gyakorlása a hivatal köztisztviselői vonatkozásában. A jegyző szakmailag felelős a hivatal működéséért és ellátja a polgármester által meghatározott feladatokat, kiadja a döntések megvalósítása érdekében szükséges utasításokat, ellenőrzi azok végrehajtását. Felel a települési és nemzetiségi önkormányzat törvényes működéséért. Ellátja a települési és nemzetiségi képviselő-testület és bizottságaik működésével kapcsolatos feladatokat. A Helyi Választási Iroda vezetője.
A vezetése alá 24 köztisztviselői álláshely tartozik.
Betöltendő állás szakmacsoportja: jogi
FEOR besorolás: 1123 Helyi önkormányzat kinevezett
vezetője
Betöltendő állás munkakörének szakterülete: hatósági jogalkalmazási
Betöltendő állás jogviszonya: közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama: határozatlan
6 hónap próbaidő kikötésével
Munkaideje: 40 óra
Munkarendje: általános
Foglalkoztatás formája: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal
7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (továbbiakban: Kttv.), az Önkormányzat 2024. évi költségvetéséről szóló 4/2024. (II.29.) önkormányzati rendelet, és a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának hatályos rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság.
- Cselekvőképesség.
- Vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
- Büntetlen előélet.
Elvárt végzettség/képesítés:
- igazgatásszervező vagy közigazgatás-szervező alapképzési szakon, vagy jogász vagy államtudományi mesterképzési szakon szerzett szakképzettség vagy közigazgatási mesterképzési szakon szerzett okleveles közigazgatási menedzser szakképzettség,
- jogi, vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés.
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama: 2 év
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama: 2 év
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- Felhasználói szintű MS Office alkalmazások ismerete.
- Egészségügyi alkalmasság.
A pályázat elbírálása során előnyt jelent:
- ASP, LocLex szakrendszerek ismerete.
- Hazai és Európai Uniós pályázatok lebonyolításának koordinálásában szerzett tapasztalat.
- Jegyzői/aljegyzői tapasztalat.
- Választási eljárásokban való részvétel, helyi választási iroda vezetése vagy tagsága.
- Nemzetiségi önkormányzat működésében való jártasság.
- Közbeszerzési eljárások lebonyolításában szerzett jártasság.
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
- Következetesség, kiszámíthatóság.
- Rendszerszemlélet, lényeglátás.
- Döntési képesség, felelősségvállalás.
- Kommunikációs készség.
- Konfliktus-kezelés, érdekérvényesítés.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz /a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerint/.
- Motivációs levél (kézzel írott).
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak igazolására, hogy a pályázó nem áll olyan foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, amely a közszolgálati jogviszony létesítését nem teszi lehetővé.
- Képzettséget, végzettséget igazoló okiratok másolata.
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy
- a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással
összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- hozzájárul a teljes pályázati anyagának harmadik személlyel közléséhez, betekintéshez,
- vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton, zárt borítékban, a pályázatnak a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2.), vagy
- személyesen a Dunaföldvári Polgármesteri Hivatal Titkárságán (7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos utca 2., emelet 4. számú iroda) benyújtva, vagy
- a KÖZSZOLGÁLLÁS portálon keresztül elektronikusan.
Postai úton és személyesen történő benyújtás esetén, kérjük a borítékon feltüntetni a pályázó nevét és a munkakör megnevezését: „Jegyző”.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Horváth Zsolt polgármester nyújt a 75/541-553 telefonszámon, munkanapokon 8 – 16 óra között.
A munkáltatóval kapcsolatban további információ a https://dunafoldvar.huoldalon található.
A pályázat elbírálásának módja:
Az érvényes pályázatokról a polgármester dönt. A pályázat kizárólag akkor érvényes, ha a pályamunka az összes tartalmi és formai követelményeknek egyaránt megfelel. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. Személyes meghallgatásra kerül sor a pályázati feltételeknek teljesen megfelelő pályázatok esetén.
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 62/A. §-ban foglalt kivétellel, 6 hónap próbaidő kerül kikötésre.
A sikertelenül, illetőleg érvénytelenül pályázók részére a pályázati anyag visszaküldésre kerül.
A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 8.
A pályázati kiírás közzétételének helye:
- https://dunafoldvar.hu,
- helyben szokásos módon (Önkormányzat hirdető táblája),
- kábeltévé hirdetményei között,
- az önkormányzat Facebook oldalán,
- KÖZSZOLGÁLLÁS portál.
Az állás tervezett betöltésének időpontja: 2025. január 1.